25. listopadu 2011

Romwe.com

Zdravím všechny,

dnes mi konečně dorazil tolik očekávaný balíček z Romwe




Asi před třemi týdny jsem dostala voucher na $80.00 a věřte, že jsem absolutně netušila co si objednat. Nakonec jsem se rozhodla pro následující věci:

Apricot Perspective Sheer Top


Asymmetric Cut Grey Bottoming T-shirt


Winding Leaves Minimalist Ring ve stříbrné barvě


Největší radost mi ale udělal Loose Warm Knitting-wool Grey Scarf, který je momentálně už vyprodaný. Pro představu přikládám fotografii. 






Miluji tu kombinaci s koženou bundou.



prsten


Vlastníte také nějaké kousky od Romwe? Jak jste s nimi spokojené?


P.S: ještě upozorním že na Romwe právě probíhají až 50% slevy a poštovné je navíc zdarma!




Hezký večer všem!

2 komentáře:

  1. Ten šál se mi moc líbí, ale úplně nadšená jsem z toho prstýnku! Takové miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. To jsi se k nim přihlásila na spolupráci? Momentálně právě mají zájem o lidi, co mají nad 2000 followers. Tak proto se ptám. ;)

    OdpovědětVymazat