8. února 2012

My B-day

Zdravím,

O víkendu jsem slavila 21. narozeniny.
Neujíždím na sladkém, neměla jsem oslavu za tisíce, nedostala jsem novou Audi, dárky jsem si víceméně vybrala sama, ale i tak mám obrovskou radost.



Nový epilátor


Vytoužená


Jeany - Orsay


nejlepší kartáč na světě





Člověk je zase o rok starší a rekapituluje si v mysli co se změnilo, kam se v životě posunul..
Všechno jsem si musela vždycky vydřít, taky jsem dostala dost kopanců, o to víc si vážím toho co mám teď. To by mohlo být motivací do budoucna i pro ostatní. Jestli si něco doopravdy moc přejete, běžte si za tím. Nečekejte na nic, neplýtvejte časem, užívejte života. Žijeme v době takřka neomezených možností, můžete být kýmkoliv chcete být, stačí pro to něco udělat a nesedět doma na gauči. Nesněte sen, žijte ho!!

S pozdravem vaše Markéta.

Žádné komentáře:

Okomentovat