20. července 2012

Max Factor Eye Brightening mascara

Zdravím,

sluníčko se nám schovalo za mraky, za což jsem osobně trochu ráda, protože mám více času na blog, pečení a čtení knížek. Při poslední návštěvě drogerie mé oko spočinulo na novince od Max Factor. Mám na mysli novou řasenku Eye Brightening. Samozřejmě mi to nedalo a řasenku jsem si odnesla domů. Pojďme se tedy na ni podívat blíže.


Jde o černou řasenku, která má rozzářit přirozenou barvu Vašich očí. Řasenka obsahuje malé částice, které odrážejí světlo. Kartáček ifX údajně řasy zvýrazní, ale dopřeje jim i objem. Řasenka Eye Brightening je k dostání v těchto odstínech:

Black Pearl - pro tmavě hnědé oči
Black Gold - pro světlejší oříškové oči
Black Sapphire - pro modré oči
Black Ruby - pro zelené oči

"Je jen minimum lidí, kteří mají "čistou" barvu duhovky, většina má naopak ve svých očích mnohem více odstínů. Proto si můžete libovolně pohrát i s dalšími verzemi řasenky Eye Brightening, fantazii se meze rozhodně nekladou," radí Pat McGrath kreativní ředitelka Max Factor.


A jaké jsou mé dojmy?

Celkový vzhled řasenky si myslím že odpovídá ceně. Jednoduchý, kombinace bílé a černé, rozhodně neurazí. Kartáček řasenky je plastový, mírně zahnutý, musím uznat, že řasy při nanášení řasenky hezky pročeše. 




Řasenka opravdu obsahuje třpytivé částečky. Na řasách nejsou ale téměř vidět. Nedá se říct, že bych pozorovala efekt projasnění barvy očí, to rozhodně ne. Co se mi ale na řasence líbí je výsledný vzhled řas po aplikaci. Řasy jsou natočené a prodloužené. Další plus dávám za příznivou cenu.


Bez řasenky

Řasenka Max Factor Eye Brightening for Blue eyes



Řasenku mohu jen doporučit, příjemně překvapila. V DM nyní probíhá akce, díky níž můžete tuto řasenku zakoupit za 169,-Kč. Stačí stáhnout slevový kupon, vytisknout a předložit na pokladně.


Řasenka Eye Brigtening od Max Factor; 7,2 ml; odstín Black Sapphire

Co na ni říkáte? 

S pozdravem Markét xoxo






1 komentář:

  1. Dělá ti hrozně hezké řasy. Nemít teď rozdělané 4 řasenky, tak je moje... :)

    OdpovědětVymazat