22. srpna 2012

Celozrnné palačinky

Zdravím,

hned jak jsem se ráno probudila začala mě honit mlsná. Přemýšlela jsem co si dát dobrého, ale zároveň zdravého, aby moje chuťové pohárky byly spokojené a svědomí klidné. Narazila jsem na recept na celozrnné palačinky o který se s vámi musím podělit.

Ingredience:

1 šálek pohankové mouky (100 g)
1/2 šálku žitné mouky (50 g)
1/2 šálku špaldové mouky
1/2 litru mléka (sojového, rýžového...)
1 lžíce olivového oleje
špetka soli
špetka koriadru
špetka kurkumy

Postup:

Mouku smícháme se solí, přidáme koření a olej a postupně přiléváme mléko. Určitě použijte elektrický šlehač, pokud máte. Těsto necháme asi 10 minut stát. Já jsem použila teflonovou pánev, takže jsem už žádný tuk na vymazání nepoužila, palačinky se krásně odlepily od pánve samy. Záleží také na typu sporáku, mě se osvědčilo dělat palačinky na mírném ohni a déle, aby se propekly.

RECEPT + tipy a obměny receptu zde

Dobrou chuť! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat