24. února 2013

Weekend ...

Zdravím všechny,

víkend se nám pomalu krátí, doufám že si jej patřičně užíváte. Já jsem včera měla úžasný den, po roce jsem viděla svoji kamarádku, která za mnou přijela do Kolína, takže si určitě dokážete představit jaký jsme měly program. Dobré jídlo, kávička a hodiny klábosení :)

Jedinou nepříjemností byl pro mě ranní čerstvý sníh takže i těch 10 minut jízdy k nádraží bylo pro mě adrenalinem.


 Víkend je opravdu neskutečně krátký, snažím se jeden den si vyhradit pro sebe a své blízké, někdy navštívím mamku, nebo s přítelem společně vaříme oběd (příjemná změna když vám pro změnu uvaří chlap :) a koukáme na filmy. Druhý den se již nese v duchu příprav do práce, úklidu - vysávám s čistícími proužkami na nose, musí být na mě vážně vtipný pohled :-D taky stíhám manikůru, pečení a další kosmetické procedury. Ženy to nemají jednoduché.

Vám tedy přeji příjemnou neděli :)
S pozdravem Markéta xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat