17. září 2012

Amoené nail polish

Zdravím všechny,

poslední dny se nesly v duchu obrovského chaosu. Zcela nečekaně se nám s přítelem naskytla příležitost vyměnit náš malý byteček za větší. Takže jsem rychle stěhovali, malovali, uklízeli... Ani nechápu  jak jsme to za víkend mohli stihnout :P Takže teď musíme vyčkat na "milé" úřady až nám schválí výměnu bytu a pak hurá do většího. Už se nemůžu dočkat! Ale dost už o mě. Připravila jsem pro Vás krátkou recenzi na jeden lak na nehty, na který bych nebýt Veletrhu World of Beauty and SPA asi jen těžko narazila.



Lak na nehty bezacetonový Amoené odstín 51





Přiznám se že díky Veletrhu jsem si tento láček pořídila a jsem jenom ráda. Značka Amoené je Český výrobce dekorativní kosmetiky. V drogériích jsem si jí nevšimla, ani na internetu jsem na ni nikde nenarazila, nebýt veletrhu ani bych nevěděla že existuje a to je škoda. Tento lak je bezacetonový. Štěteček je rovný, dlouhý, lakuje se s ním dobře. Lak poměrně rychle zasychá. Já mám odstín 51, je to taková světlounce růžová bez perleti. V jedné vrstvě pruhuje, druhá vrstva to ale jistí a pruhy překryje. Jako podlak jsem použila kalciový lak od Four Seasons (MUST HAVE!), top coat jsem tentokrát vynechala. Lak mi na nehtech vydržel 3 dny, poté se špičky pomaličku začaly oprýskávat, ale nijak dramaticky, určitě by ještě dva dny dobře držel. S odlakováním žádné problémy nejsou, jde to opravdu lehce.

Lak musím hodnotit VELMI DOBŘE, příjemně překvapil. Určitě objednám i další odstíny.



Lak na nehty bezacetonový Amoené, odstín 51, 12 ml, cena 59 Kč


Na výběr jsou i další laky třeba praskající, reflexní, nebo např. gel-lak. Firma Amoené nabízí celý sortiment dekorativní kosmetiky, mrkněte sem. Poštovné je zdarma.

Těšte se, připravuji první giveaway! 


Znáte tuto firmu? Jaký je váš oblíbený výrobce laků na nehty? 
Pište do komentů ;)

Krásný večer!
S pozdravem Markéta xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat