10. září 2012

World of Beauty and SPA 7.- 8.9.2012 Praha 9

Zdravím všechny,

poslední dny jsem měla opravdu nadupané. Velký shon v práci, k tomu jsem si naplánovala několik akcí, mimo jiné i návštěvu veletrhu World of Beauty and SPA, probíhaly dny Marianne, oslava v Krkonoších, prostě bylo toho moc. Nicméně nelituju, včerejším dnem mi začala dovolená, takže jen co doženu spánkový deficit zahrnu Vás příspěvky :P

V pátek 7. a sobotu 8.9.2012 se konal 14. Mezinárodní veletrh kosmetiky a zdravého životního stylu World of Beauty and SPA 2012 v PVA Výstavišti Letňany. Já  jsem veletrh navštívila v sobotu. Hlavním bodem programu byl 3. ročník soutěže otevřené napříč kadeřnickým světem, téma Kontrasty. Soutěžící měly 20 minut na vytvoření účesu, jehož fotografii zaslaly do soutěže. Soutěžilo 14 vybraných účastníků, z nichž odborná porota poté vybrala 3 vítěze, kteří nejvíce splnily zadaná kritéria účesu. Na jevišti také probíhaly nejrůznější módní přehlídky. Módní přehlídky plavek se účastnila i Agáta Hanychová a Taťána Šedivá. Kadeřnice a kosmetičky zde mohly dokoupit vše potřebné pro své salony. Mě osobně zaujalo zdravé opalování Vita Liberata - samoopalovací nástřik. Vita Liberata je vysoce hydratační nástřik bez chemikálií, parabenů, alkoholů i parfemace. Na výběr máte několik odstínů, nástřik trvá jen několik minut a velmi rychle zasychá. Hydratuje pokožku, opálení vydrží 5-10 dní. Mám v plánu vyzkoušet. Více info zde. Po celý den jste se mohli nechat zdarma učesat studenty SOU Prahy 8. Já jsem této možnosti  nevyužila, neboť zde byla permanentně fronta :D

V arerálu PVA bylo mnoho vystavujících firem, které mnohdy nabízely své produkty, nebo služby za akční ceny. Mohly jste si nechat prodloužit řasy, vybělit zuby, nechat se nalíčit kosmetičkou (Artdeco, Beauty Store professional), vybrat si clip in vlasy, vyšpulit půlky a nechat se namasírovat za akční cenu před zraky návštevníků, nebo si doplnit kolekci laků na nehty atd... Nemohla jsem se odtrhnout od stánku Saloosu, všechny produkty byly k očichání, vyzkoušení, nádhera :D

Značka Xtreme Lashes kromě mnoho dalšího nabízí i výbornou tužku na oči Glideliner. Je nestíratelná, odolává vodě, takže ideální pro sportovce. Údajně vydrží až 18 hodin? Každopádně ráno byste ji nalíčila a večer by měla být stále na svém místě, to mě docela láká. Cena v eshopu 720,-Kč... To už nezní tak lákavě.

Mě osobně se veletrh líbil, možnost k většině produktů přivonět, nebo vyzkoušet máte málokdy. Prodávající byli ochotní poradit s výběrem, já jsem si dokoupila pár maličkostí, laky na nehty a šablonky na tvarování obočí, které jsem nikde nemohla sehnat. Ráda se dozvídám novinky ze světa kosmetiky a krásy, takže příště určitě pojedu znovu.
















Jezdíte také na veletrhy?

S pozdravem Markéta xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat