5. září 2012

New In ASOS, Ebay

Zdravím,

poslední dobou jsem si oblíbila Ebay.com, najdu tam skoro všechno a mnohdy za třetinové ceny. Miluji bižuterii a šperky, Ebay je zatím jediným místem kde najdu nepřeberné množství různých doplňků, šperků i bižuterie za bezkonkurenční ceny. Dnes ráno mi přišly dva balíčky. Jeden se šperky z Ebay a druhý z ASOS.  Samou radostí jsem nevěděla který dříve rozbalit. Pojďte se tedy se mnou podívat co jsem vybrala.







ASOS Metal Handle Fold-Over Clutch


Jasná volba, neváhala jsem. Vejde se do něj peněženka, telefon i malá taštička. Díky sponě se dobře drží v ruce a vypadá fantasticky!




ASOS Gogo Phillip Heart Charm Necklace

Dlouho měl svoje místo ve wishlistu, nakonec se mi čekání vyplatilo a pořídila jsem jej ve slevě.



Na Ebay.com jsem vydražila několik náušnic. Pro dnešek Vám ukažu ty, které se hodí k srdíčkovému náhrdelníku.



Jsou zlaté se zeleným zirkonem. Již teď můžu s jistotou říct, že budou patřit k mým nejoblíbenějším.



Kde kupujete psaníčka Vy? A kde šperky?

S pozdravem Markét xoxo






2 komentáře:

  1. krasny nahrdlenik :)

    http://www.votocvohoz.cz/member/item/my_list/1516

    OdpovědětVymazat
  2. milujem ebay♥
    momentálne mám, ale trochu krízu tak žiadne balíčky nechodia:(

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat