9. prosince 2012

Poprvé v Yves Rocher



Zdravím dámy,

Nedávno jsem byla poprvé v Yves Rocher a moc se mi tam líbilo. Dnešní post tedy bude věnován této kosmetice.




Yves Rocher je tvůrcem rostlinné kosmetiky a rozhodně nepatří mezi nováčky. Inspirován přírodou rozhodl se Yves Rocher roku 1959 vytvořit kosmetiku cenově dostupnou  pro všechny ženy. První obchod se pak otevírá roku 1969. Yves Rocher je nezávislý výrobce kosmetiky, jako dobrý znalec rostlin se rozhodl převzít kompletní dozor nad životní dráhou svých výrobků. Yves Rocher je tedy pěstitelem, výrobcem a distributorem zároveň.

Pokud budete mít cestu kolem některého obchůdku Yves Rocher určitě nakoukněte. Já jsem měla v plánu také jen nakouknout a neodešla jsem s prázdnou.


 Pokud se zaregistrujete do klubu Yves Rocher dostanete věrnostní kartu. Za nákupy v YR získáváte na věrnostní kartu samolepky, které poté vyměníte za plné produkty. Jako nový člen také obdržíte letáček s informacemi (o vzniku YR atd.. + slevové kupony na první nákupy v YR) a sadu vzorečků.



Já jsem šla do YR pro velice vychvalovaný korektor. Padly mi do oka i oční linky a nezklamaly.









Korektor pro bezchybnou pleť - Yves Rocher

Korektor je krémový, po dotyku "roztaje". Složení je obohaceno o výtažek z damašské a muškátové růže. Korektor je v kelímku. Vybírat můžete ze čtyř odstínů. Krytí je excelentní, opravdu schová i tmavé kruhy pod očima. (Pro představu jsem udělala na hřbet ruky tečku černou tužkou na oči) Korektor je maličký (5g) takže nezabere skoro žádné místo v kosmetické taštičce. Doporučená cena je 165,-Kč, ale díky slevovým kuponům a akcím, které probíhají velmi často jej pořídíte ještě levněji.




                                                                          
    
 Oční linky - Yves Rocher


Oční linky jsou tekuté, s aplikátorem, rychle schnou a do večera vydržely na místě. Tyto jsou v odstínu Noir - černá se třpytkami. Třpytky ale nejsou na víčkách téměř vidět.








Je mi jasné že tímto pro mě YR nekončí, už mám zálusk na další produkty :)


Máte také nějakou zkušenost s kosmetikou Yves Rocher?
Které produkty YR používáte?


Budu ráda za všechny komentáře :)
Hezký zbytek neděle.
xoxo Markéta

7 komentářů:

  1. nemám zkušenost, ale kdysi jsem od kámošky dostala sprcháč, prý měli akci:D tak nás podarovala asi tři, vůně byla fajn. máš super řasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel od YR jsem ještě neměla, možná vyzkouším. Díky ;)

      Vymazat
  2. Divím se, že zrovna ty jsi tam byla poprvé:). Já od nich měla vždy jen mazátka na pusu (lesky, balzámy, rtěnky). Jak tak ale přemýšlím, měla bych se tam taky kouknout. Ale asi až po Vánocích, teď se mi do žádných obchodů nechce.

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký blog a YR mám ráda :) hezký článek :) jsem tvojí novou čtenářkou a ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway :) budu moc ráda když se zúčastníš a přidáš mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat