15. ledna 2013

Loreál Volume million lashes Luminizer mascara

Zdravím,

tak dlouho jsem chodila okolo této řasenky, až jednoho krásného dne skončila v mém nákupním košíku.
A musím říct, že tam měla skončit už mnohem mnohem dřív.

(Jen chci podotknout, že toto je čistě moje osobní hodnocení, každý máme jiný vkus a také jiné řasy :)


Loreál Volume million lashes Luminizer Blue Eyes



Tato řasenka nepatří mezi žádné novinky, něco málo jsem o ní slyšela z jiných blogů, ale nijak mě nezaujala. Když jsem však zadala jméno řasenky do vyhledávače zasypaly mne fotky slečen s uhrančivým pohledem a nádhernými řasami právě díky této řasence. Co nevyzkoušíš - tomu neuvěříš a už byla moje.



Řasenka má černo-zlatý poměrně robustní obal s barevným zakončením (dle odstínu). A to není zdaleka vše co dělá řasenku velkou. Ten kartáček je prostě Obrovský! :) Musím říct, že chvíli trvalo než jsem si na něj zvykla, ale má spousty štětinek, které řasy krásně pročešou a dodají objem.


Tato řasenka je pro modrooké. Není klasicky černá, ale má jemný perleťově modrý lesk. Na řasách je modrá téměř nepatrná. 

Díky této řasence získáte opravdu krásné, natočené, zhuštěné řasy. Volume million lashes luminizer je opravdu " Ta řasenka " s vlkým T a gigantickým kartáčkem.





Řasenku celkově hodnotím na jedničku. Směle konkuruje mé dosud nejoblíbenější GA Eyes to kill.

Aktuálně zakoupíte v DM za 250,-Kč. Za vyzkoušení určitě stojí.

A Vaše oblíbená řasenka?

Krásný večer všem.

S pozdravem Markét xoxo


2 komentáře:

  1. Já mám nejraději řasenky od Lorealu, ale jen ty s klasickými kartáčky. Ty gumové, plastové mi vůbec nevyhovují.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tá maskara vyzerá fakt úžasne, už dlho odolávam, ale predsa si ju už kúpim :)
    http://beauty-runs-the-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat