20. ledna 2013

New In - kosmetika

Zdravím,

kosmetické zásoby docházejí (a i kdyby ne, není přece nic špatného na tom jen tak omrknout co mají aktuálně v drogérii) a já jsem se rozhodla vyzkoušet zase něco jiného.Není toho příliš, půlka rodiny má v lednu narozeniny, takže penízky šly na jiné účely, ale mě to čeká hned příští měsíc, jupí :)


Protože mi v prosincovém Ladyboxu padlo do oka mini balení krému na ruce Lavera, rozhodla jsem se zakoupit plnou verzi tohoto produktu. Šampóny na vlasy neustále střídám, tentokrát mě zaujal Ultra Doux od Garnier pro blond vlasy..hm.. sama jsem na něj zvědavá :) Máte s ním někdo zkušenost?


V kolínské DM se již objevila nová ESSENCE limitka Home sweet home a jen se po ní zaprášilo. Tvářenka je opravdu nádherná, jedná se o odstín 02 Wool-d you cudle me? Ta si zaslouží samostatný post! A lak na nehty odstín 02 red-y to relax,prostě červená klasika, nikdy nezklame.

Málem jsem zapomněla na korektor - Affinitone od Maybelline. Je mi líto, ale budu mému předešlému korektoru (YR) nevěrná protože tenhle je úžasný :)

Jaký máte názor na dekorativní kosmetiku Essence vy?
Zajímají vás jejich limitky?

Krásné nedělní odpoledne!
S pozdravem Markéta xoxo








7 komentářů:

  1. :) Já si nedávno kupovala syoss a sem zatím spokojená jinak ten korektor mi bohužel nesedl.. Essence mě zaujme,ale bohužel já moc tvářenky nepoužívám sem spíše na bronzery. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Essence limitky mě zajímají, ale většinou mi utečou a já si z nich tudíž nic nekoupím:/
    Právě u mě probíhá soutěž a srdečně tě zvu k účasti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ukořistila po jednom kuse lak a tvářenku, druhý den už byly docela pryč :-( určitě k tobě nakouknu.

      Vymazat
  3. Hello dear! I've just found your blog and it's really nice....visit mine and let me know your opinion about my posts, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak je fakt krásný, podobné barvy se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě dycky strašně štve, že pokud ty limitky stojí za něco, tak je to hned fuč..ta tvářenka vypadá hodne dobře..

    OdpovědětVymazat